Kay. L S Y. Powered by Blogger.

我不想

>> Monday, September 6, 2010

It's my 300th post.


我想起了某些事..
我的狗一个人在家。错!是我的狗一个狗在家。
脚踏到洞,不是 - 跌洞
Mood 是自己找的。
Touch screen 的电脑不能用手指来分left right click
想起这些,我.. 微笑了。

我是个笨蛋..
每一次都反应迟钝。
每一次逗别人开心时,自己心里都不是开心的。
每一次都把所有东西自己啃下。
每一次都把事情搞糟。
每一次说话都有语言毛病。

最笨的就是没把事情搞好..
因为很多事情,不可能在同一个时间内满足每一个人。
You just couldn't manage to care for everyone's feeling.

来到这里,我流泪了。
或许我是自私的。
现在,就算有再多的不舍,我也该停下脚步了。
有些感觉,埋在心里好了。
就当做我自私好了, 让我做坏人好了。
是我没有勇气.. 是我!
在说不值得的那一刻.. 我伤心了。
我没有权力阻挡你的脚步,是我不好。我早就应该让你往前走。
或许,在你往前走的时候,会比现在来得快乐。

我很感激。
过去的.. 我不舍,但我不能停留你。
所有发生的,是真诚的.. 是真的..
我不会忘记一切。
至少当我回忆时,我是微笑的。
向前走吧,不要回头看我了.. 我哭着说。
谢谢你.. 我笑中含泪着说。

珍惜现在,也珍惜未来... 也珍惜彼此拥有的回忆。


前面的路,还很遥远。
就算我是一个人的,也要好好好走下去。
你说:人,在不一样的阶段,享受着不一样的东西..
有人说: 记住该记住的,忘记该忘记的,改变能改变的,接受不能改变的。

很多人说:是上天的注定,和你的缘份到一生一世,
但我你不认同,老天只是让你和他相遇,
并不代表老天爷给你定下终身契约。
一生的幸福,是要靠双方去维持,双方的付出,从不计较回报,
这才是让你们一生一世走在一起的条约!
自足,才是完美幸福的人生。比较,是把自己的幸福之路毁成坎坷不平。


It's a long long journey
Till I know where I'm supposed to be
It's a long long journey
And I don't know if I can believe
When shadows fall and block my eyes
I am lost and know that I must hide
It's a long long journey
Till I find my way home to you
Many days I've spent
Drifting on through empty shores
Wondering what's my purpose
Wondering how to make me strong
I know I will falter I know I will cry
I know you'll be standing by my side
It's a long long journey
And I need to be close to you
Sometimes it feels no one understands
I don't even know why
I do the things I do
When pride builds me up till I can't see my soul
Will you break down these walls and pull me through?
Cause It's a long long journey
Till I feel that I am worth the price
You paid for me on calvary
Beneath those stormy skies
When Satan mocks and friends turn to foes
It feel like everything is out to make me lose control
It's a long long journey
Till I find my way home to you

Blog title? Changed: Sa-Nook, meaning fun in Thai. 
Only me understand this.

0 hit(s):

Post a Comment

  © SookYee's Personal Lives of Me by only-sookyee.blogspot.com Since 2007

Back to TOP